פרסום בצפלין
פרסום בבלוני צפלין עשה כברת דרך ארוכה בשנים האחרונות והתפתח לאחרונה לפורמט פרסום דינמי המאמץ גרפיקה ממותגת ומותאמת אישית, הזרמת וידאו באיכות HD דיגיטלית המועברת בשידור חי, תצוגה אווירית משכנעת ותאורת לד פנימית מודגשת - מאפשרת למפרסמים לפנות ללקוחות בדרכים מגוונות שונות ומיוחדות.
הפוך קהל שבוי ללקוחות
בכל תעשייה גדולה היום כולל ספורט מקצועי, מוצרי צריכה ושירותים פיננסיים, פרסום בצפלין מהווה דרך להגיע ללקוחות חדשים ולחיזוק מודעות למותג ללקוחות קיימים בצורה ייחודית וממוקדת מאוד. למה? הוא משפר את חוויית הקהל והופך אותו לקהל שבוי של הפרסום.
איך זה עובד?
כשאנשים שומעים רעש מעל לראשיהם, הם מסתכלים למעלה כדי לראות מה זה. כאשר הצפלין טס במרחב, אנשים מתבוננים בסקרנות, גם אם הם אינם רוצים לצפות בפרסום. זה מה שפרסום אווירי עושה ביעילות כל כך גבוהה, בין אם אתה רוצה או לא, אתה מסתכל למעלה.
פרסום אווירי מאפשר לשמור על מיקוד של הצרכן. כאשר אתה רואה צפלין טס, אתה לא תשכח אותו, אנשים ימשיכו בדרכם, אבל הפרסום האווירי מושך את תשומת הלב שלנו הרבה יותר מאשר ערוצי פרסום אחרים.
פרסום אווירי מאפשר לעסקים להשלים את הקמפיין מבחינה שיווקית לערוצים שלא היו מוכרים קודם לכן. לרוב העסקים יש נוכחות דיגיטלית על הקרקע בין עם במסכי לד או דפוס, פרסום אווירי מהווה את חתיכת הפאזל החסרה ותורם להעלאת המודעות למותג. עובדה זו הוכחה במחקרים ונכונה לספינות אוויר שמופעלות בשלט רחוק או לבלונים קשורים.
ספינות אוויר מציעות הזדמנות ייחודית לשיתופי פעולה עם אמצעי פרסום נוספים לדוגמא: צילום ושידור מהאוויר מעל קהל, דבר שאף כלי אחר אינו מורשה לבצע. בשידורי ספורט מרכזיים או אירועי תרבות גדולים, נדרש לעתים קרובות צילום אווירי. ספינות אוויר הן הדרך היחידה המורשה לצלם מהאויר מעל קהל. הצפלינים שלנו מצויידים במערכות צילום ושידור בחדות גבוהה HD וכוללות צילום ב-360 מעלות.
למה צפלין?
חדשנות: צופים רבים ברחבי העולם ובישראל אינם רגילים לסוג זה של פרסום. החשיפה מול קהל גדול מהווה אטרקציה מושכת עין הממקסמת את הפרסום אותו הוא נושא. גם מצלמות הטלוויזיה מאוד אוהבות את האטרקציה ובכך זוכה המפרסם לחשיפה בטלוויזיה ללא תשלום נוסף.
לצפלין יכולת שילוב אינטראקטיבית עם הקהל באמצעות עריכת מבצעים הטלת פליירים ומוצרי קד"מ, הפרסום הינו פרסום בתנועה המייצר עיניין ושבירת שיגרה.
לצפלין יכולת שילוב אינטראקטיבית עם הקהל באמצעות עריכת מבצעים הטלת פליירים ומוצרי קד"מ, הפרסום הינו פרסום בתנועה המייצר עיניין ושבירת שיגרה.
צפלין ממותג ניתן למקם במקום בו הוא נחוץ, כאשר הוא נחוץ, ביום וגם בלילה.
בעוד שהתפיסה היא שקמפיין צפלין יקר, הקמפיין הממוצע לעונת כדורסל / כדורגל מלאה, הכוללת 20-30 משחקים (כ- 60.000 שניות), הוא הרבה יותר זול מאשר פרסומת מסחרית בלדים המפוזרים סביב המגרש. צפלין פשוט אי אפשר להחמיץ. בנוסף, הצפלין זוכה לזמן שידור רב במהלך המשדר, כך שגם הצופים בבית נחשפים לפרסום.
היות והצפלין מהווה נוכחות גלויה עצומה למותג, הוא מזוהה עם המפרסם והופך להיות סמל, מותג ושגריר.
טכנולוגיות חדשניות כגון מסכי לד על גבי הצפלין וקישוריות אינטרנט לרשתות החברתיות, מאפשרות לצפלין לתקשר ישירות עם צרכנים בזמן אמת ולהשפיע על התנהגותם.
הפרסום בצפלין מחייה את המותג ומעניק קשר אישי תוך יצירת נקודות מגע עם הצרכנים שיכולים להרגיש מקרוב ובאופן אישי את המותג ואת המסר. פרסום זה יוצר חווית פעם בחיים וזכרונות שיימשכו לאורך זמן. צרכנים יפתחו זיקה מכרעת ונאמנות למותג.
יש לכם שאלות נוספות בנוגע להשקת קמפיין פרסום אווירי? צרו קשר עוד היום
בטיחות: החומר ממנו עשוי הצפלין, TPU – THERMOLASTIC POLYURETHANES, הוא חומר חדשני אשר פותח כדי לענות על צרכים מאוד ספציפיים ומיוחדים של יצרנים מסויימים בתחומים מגוונים.
למידע נוסף על TPU לחצו כאן
הצפלין ממולא בגז הנקרא הליום, זהו גז אציל קל מן האויר שאינו דליק, אינו נפיץ וחסר ריח.
למידע נוסף גז ההליום לחצו כאן
SKYSHIP עברה את כל מבחני הבטיחות ומחזיקה בכל ההיתרים על מנת להטיס צפלין מטעם רשות התעופה האזרחית ולמעשה היא היחידה בארץ המחזיקה ברשיון להפעלת כטב"ם מסחרי עם הגדר לצפלין.